" specialtreatment day? "

no matter what i do, all i think about is you!

hey! hemma från skolan och mätt som en gris. helt underbart värdelöst att åka till skolan idag. hade en datakunskaps lektion på tio minuter för att sen åka hem igen, hade lika gärna kunnat stanna hemma hela dan?! typiskt okul. men jag tog en sväng till orminge på vägen hem och hittade ett jätte fint linne på bik bok som fick följa med hem :) . eller jag hittade två som jag verkligen ville ha men hade bara pengar så jag kunde köpa det ena, haha. är helt fruktansvärt fattig nu. tur att jag ska jobba ikväll, kanske kan åka tillbaka imorn och köpa det andra linnet .

nu när jag kom hem gjorde jag lunch bestående av pasta och gurka, as gott, satte mig vid datan och tänkte skriva klart min uppsats. men när jag väl hämtat ner den på datorn och ska börja skriva, så funkar det inte att skriva.. något med produktnyckel eller vad fan det hette.. anyway så kan jag omöjligt skriva
klart uppsatsen som ska vara inlämnad och presenterad imorgon efter lunch, panik!
får hoppas på att jag får plugga en stund hos martin ikväll. sjukligt irriterande!

om en timme ska jag ner och hämta tjejerna på dagis och sen passa em någon timme, har inte träffat dem på två veckor då dem har varit på kreta med sina föräldrar. men men, nu ska jag skicka ut datorn genom fönstret om inte word börjar funka igen..

14:52 26 maj, solen i moln..
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0