" satisfaction.."

your the opposite of beauty.

Tjo!
fortfarande kvar hos martin som fortfarande är på jobbet vilket betyder att jag fortfarande sitter själv. suck! är inne på min 5 kopp te då det verkar vara det enda som hjälper mot min djävulska hosta. det värsta är bara att martin varken har vattenkokare eller mikro, så jag måste koka vattnet i kastrull varje gång jag ska ha te. haha, old school style!
plus att min laktosfria mjälk är slut. så nu blir det clean tea resten av dagen. eller dagen kanske inte har börjat ännu? hahaha, för mig är det i alla fall morgon fram till elva någongång.

sååå, nu har jag läst massa bloggar, kollat cosmos hemsida också. letat igenom alla martins 7000 låtar efter ngt kul, ätit frukost och sprungit fram och tillbaka i lägenheten en stund. jag är rastlös! sjukligt rastlös.
ska nog sätta mig och sola på balkongen en stund.

haha, lyckades nämna martins namn tre gånger på ett inlägg, eller vänta fyra blev det nu!

10:01 28 maj, sol, men inte särsklit varmt!
over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0