" over and over again.."

fruktansvärt frustrerande!

morning!
sitter hemma hos martin och försöker gnugga sömnen ur ögonen, mår som en gammal jävla vante.. knappt någon sömn i natt heller. jävla hosta. nu har man börjat snora som en liten unge också. jag som skulle träna med hela gänget ikväll.. fan! får väl se hur jag mår i eftermiddag, kanske kan vara med lite lätt i alla fall, har ju inte tränat på en vecka nu.. martin har en tendens att ta väldigt mycket av min tid, haha.

min helg börjar nästan imorgon då vi är lediga och ska ta en runda till grönan för att se in flames live. äntligen! som jag har längtat. missar mer eller mindre alla deras konserter i sommar, så det är väl inte mer än rättvist att jag får se dem imorgon. så ska vi hälsa på moa när hon jobbar på samma gång. as kul :) .
jag, ida och mickis lär ju vara där när grönan öppnar, haha. vi ska stå längst fram!

sååå, vad ska jag göra idag då? i väntan på att ida slutar skolan och kommer för att göra mig sällskap innan vi ska träna, för jag tror nog att jag ska träna lite ändå. martin, chrille och kim ska förmodligen med. då lär det ju bli ännu roligare, eftersom dem har gnällt över att ki-box inte kan vara jobbigt. upp till bevis grabbar!

har suttit inne på veckorevyns hemsida en stund och kollat på frisyrer, måste ju hitta en somrig och fin till skolavslutningen :) funderar på någon ruffsig, busig fläta. jag tycker att det är så fint. är väldigt mycket för det lite mera crazy. gillar ruffsigthår, baggy kläder och tajta linnen, mixa och matcha är min grej, fast mest mixa tror jag. att fixa håret är nog bland det värsta och bästa som finns. haha. vissa dagar är det ett rent helvete och ibland kan man inte sluta upp med att stå och pilla i håret.

well well, nu ska jag kolla vidare, lär ju skriva ett par rader till om en stund. kommer nog inte att ha så mycket annat att göra idag.

09:07 28 maj, en vecka och en jävla dag kvar till solsken och fest!
over and out


en dag då håret la sig som det skulle rätt snabbt :)


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0