" neka det uppenbara.."

man ska väl inte klaga antar jag.

valborg, åh denna fjortisarnas nationaldag, fruktansvärt överskattad dag enligt min mening. hajjar inte riktigt grejen med att dra runt i högklackat och kortkort när det är svinkallt och spöregnar. nej jag höll mig på hivön igår. och kul var det, tror jag!? haha.
jag och några vänner och kusiner tog oss by car ut till hivön runt tio tiden igår kväll, långt som fan rakt in på någon jävla skogsstig, långt åt helvete. och mörkt var det. första tanken var väl, åh kul, en sommar stuga! haha, men det blev faktiskt roligare än jag förväntat mig. vi körde kort och badade bastu. jätte mysigt. moa och några av killarna badade (!). jag kände att det inte var det bästa att göra när man försöker bli av med en envis förkylning, så jag nöjde mig bestämt med att titta på, även om någon försökte slänga ner mig och min stackars hadduk i vattnet.

det blev till att sova över där, för ingen var i tillståndet att köra bl när det väl blev dags. och våra chaufförer hade redan åkt hem för länge sen. jag lyckades få sova i den största och skönaste sängen :D.
vaknade käkade en macka, tittade på maddicken :P, och sen gick jag och philip ut och satte oss i solen och myste en stund. sen bar det av till mcdonalds och sen hem.
nu ska jag ner till stallet.

16:15 1 maj, hur kan jag vara så dum?
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0