" lookin for love or something.."

med kärleken vill jag mata dig och svälta dig, med den anledningen att jag hatar dig och älskar dig.

tisdag och vädret är sjukt schizo idag. ena stunden sol andra stunden storm och moln. inte okej.
dagen började väldigt bra. sov hos M och vaknade otroligtnog bredvid honom. bra start på dagen :) . sen iväg mot skolan och det sista nationellaprovet. matte.. inte min starka sida, jag gick först som vanligt. haha får väl hoppas på att det gick bra.
efter provet kände jag att en håltimme på tre och en halvtimme inte var särskilt lockande. så jag bestämde mig för att skippa datakunskapsprovet och gör det på nästa kompliteringsdag istället. jag och ida åkte in till slussen och la oss, trots blåsten, nere på kajen och åt bullar och drack red berrie juice, as mys. mickis kom och höll oss sällskap.
nu är jag hemma och laddar lite ny musik :) looptroop och liknande, lite promoe och lite metallica. haha, snacka om att ha blandad musiksmak, kan inte riktigt bestämma mig för vad jag gillar.
nu kom mamma in till mig med en väska hon köpt till mig. hyffsat snygg. svart lite lackaktig med guld spännen, tyvärr var det ett rätt så stort märke i strass. synd synd, men det funkar :) ..

ikväll ska jobba och förhoppningsvis träffa M.

15:09 13 maj, lycklig och pirrig :)
over and out

image120
jag och chili nere i velam.



 

//carro

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Hej! Jag länkar till 7 personer, i 7 dagar.

Vill du vara en av dom så skriver du att du röstar på min blogg, QUEENIEQUEENIE, i en kommentar i denna blogg: http://www.metrobloggen.se/karsten, IMORGON, ONSDAG (i rätt inlägg - där man ska rösta) .. jag väljer slumpmässigt 7 personer jag länkar till; när tävligen är slut i övermorgon..

Skriv till mig när du har röstat så jag vet. (MAN RÖSTAR IMORGON)
Ha det bra!

2008-05-13 @ 15:32:22
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0