" it's all in my head.."

i can't wait to see you.

mys söndag i solsken och skratt. jag tror att jag har haft en av de bästa helgerna på jätte länge! är helt galet nöjd med min helg faktiskt.. lite synd att den är slut om ett par timmar.
i fredags var det huligantime på farstaborg Martin<3 spelade match. efteråt skulle vi fira deras andra förlust på rad hemma hos martin. det slutade med att en drog hem och att resterande satt ihop två och två, haha. vi sex som var kvar hade i alla fall jätte trevligt och facebook ändrades strax efter tolv, så 24 maj är ett datum att komma ihåg :) . lördagen började ovanligt tidigt för att vara jag, vaknade av mig själv lite efter nio, smått bakis och inte helt nöjd med tidpunkten. men det var lika bra att pallra sig upp. på eftermiddagen vart det cab ut till hivön för att gratta en syssling. sen spenderades kvällen i soffan hos chrille gloendes på den helt värdelösa eurovision song contest som jag ville se bara för att ingen annan ville det :P.
idag fick jag med mig martin ut till hästfan, även om jag inte fick upp honom på hästen så var han i alla fall där, och det är väl ett steg i rätt riktning? haha, en vacker dag kommer du sitta på hästen hjärtat och du kommer tycka det är as kul! haha ;).
nu har vi hunnit hälsa på mamma på mors dag och spelat baket i duvfnäs men chrille. nu ska vi äta "middag" bestående av mackor och cola och kolla på "what happends in vegas", brutalmys !

21:17 25 maj, mickis hade rätt!
over and out


huliganer på farstaborg!
ida var med också, men hon står bakom kameran :)

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0