" it scares the shit out of me.. "

förbjudna känslor lockas fram och kastar sig fram och tillbaka i mitt huvud..

sitter på historian med linus och ebba som sällskap. linus sitter och läser mina gamla blogginlägg och ebba läser i min historia bok. solen skiner eller aa, den kommer och går som den vill och det blåser på rätt bra ute.
sov riktigt gott i natt, bortsett från att jag deppade lite över att min sepe moppe gick sönder igår igen.. fan vad den suger! hatar när mina grejer går sönder. och tyvärr så gör dem det rätt ofta. nej jag är inte klumpig, haha.

efter skolan ska jag hem till mamma och sen ner till stallet. ska försöka få igång lillasysters tre mobil så att M inte behöver få jättehöga telefonräkningar pågrund av mig eftersom jag redan orskat ett par världskrig och är det största problemet till den globalauppvärmingen (?).
wellwell, nu ska jag försöka övergå till mitt historia arbete om hitler, lär ju bli en rätt intressant uppsats ;).

12:42 6 maj, en månad kvar till sommarlov!
over and out

image118
haha, någon som känner igen brudarna :P?
//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0