" informer.."

det drar på holmen, stig i land!

goddagens! tisdag idag och en lagom ledig tisdag. gick hem från skolan i brutala hostattacker, så det var ingen bokredivisning för min del.. så jag kommer att få göra den på fredag istället. mer tid till förberedelser! så kan jag vara bäst i världen eftersom jag suttit och lyssnat idag när min grupp redovisade, underbart.
sitter nu hemma hos martin och har precis fått i mig lite av min favorit mat till lunch, tortellini :)! ska snart återuppta arbetet med min historiauppsats som måste vara inskickad ikväll, den som jag egentligen också skulle ha redovisat lite om idag, typiskt! men det får väl funka ändå, hoppas att läraren blir nöjd bara.

fick iallafall sova lite inatt, efter att ha tagit en av mina kick ass tabletter slocknade jag som ett liten bebis och sov mer eller mindre tills klockan ringde. as skönt!

det är faktiskt sol ute idag med :) dock inte lika varmt som igår men sol! underbart, det är nu sommarhumöret är på väg fram. har till och med fått lite idéer om planer inför nästa torsdag då vi slutar skolan.
den här veckan är typ redan full som vanligt. imorgon är det skola och ki-box, på torsdag är vi lediga och ska på in flames på grönan (äntligen ska jag få se dem live!!!!!!), på fredag har jag och ebba lite planer som vi hoppas på ska gå i verket :) . lördag ville martin göra någonting och hela helgen är det orminge karneval och sist med inte minst så kommer elsa och frida ner till helgen :D !! så det kan nog bli ännu en toppen helg tror jag. plus att studiebidraget kommer om några dagar! cash is king.

nu ska jag försöka skriva klart min galet långa uppsats om hitler. den börjar ta sig till det intressanta nu, skrev en hel sida igår kväll !

13:34 27 maj, jag ska utrota hostan för all framtid!
over and out


jag och min über snygga skolfröken mikaela ;)
sjukligt snygg i sina glasögon!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0