" in every heartbeat.."

ögonlocken flackar och jag känner att john blunds närvaro blir allt starkare..

stapplade väl innanför dörren för ca en timme sen, helt slutkörd efter en av de hårdaste dagarna på länge. kom inte i säng förrens halv två igår. M var här och vi kollade på en film som aldrig tog slut. upp vid sju och fullfart till skolan för att skriva nationellt prov i matte A. det gick as dåligt.. kärringjävlen som skulle passa på oss snackade hela tiden med den äckligaste gnäll rösten jag hört. sjukt bitter och frustrerad över hur dåligt det gick på matten lunkade jag till engelskan och mitt muntliga nationella prov. även det gick sepe dåligt och jag vart inte direkt på bättre humör över det.
lunchen avklarades dock utan sammanbrott eller raserianfall.
efter lunch hade jag mitt tredje och sista prov för dagen ( rätt intressant att se hur duktiga lärarna är på att planera in prov och sådana saker! ) , i idrott och hälsa. det gick hyffsat bra. kunde svara mer eller mindre på alla frågor.

hämtade min underbara ungar på dagis efter skolan. vi plockade blommor och drack saft och tittade på barnen i bullerbyn. sen hem och åt pannkakor och fattigariddare med pappa och lillasyster. sen tog jag mig till gymmet och jag och moa var med på ett ki-box pass på en och en halv timme. så jääävla jobbigt, men helt sjukt kul! och så här efteråt så känns det väldigt skönt, även fast jag är helt brutalt trött och kommer har träningsvärk i hela kroppen imorgon. efteråt fick jag ta en dusch hos moa och sen träffade jag M innan dem skulle på skiva inne i stan .

nej gott folk nu ska jag ta mig en välförtjänt sömn. hektisk dag imorgon med, tror att jag måste börja planera lite bättre :P.

23:56 7 maj, du ger mig en känsla..
over and out.

det blir varken bild eller tillfixande av texten idag. jag orkar inte !

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0