" if you can't beat them, join them! "

vi tar oss genom landet och dom kallar oss för sverigetrotters.

är man inte sjukligt grym? satte vg på båda datakunskaps proven och jag som knappt varit på datakunskapen och som absolut inte har pluggat till det, kanske till och med sätter ett vg i slutbetyg? haha, ibland känns det som om man är för bra.

det är solsken ute idag, tyvärr blåser det på rätt bra, men va fan, det är ju sol!
nu har jag datakunskap, har hunnit med en lunch sen jag skrev senast då jag hade historia. ingen vidare lunch. någon läskig soppa med överkokta makaroner i.. hmmpf, ingen höjdare, fast det fanns ju faktiskt äpple idag :) . nu skulle det inte vara helt fel att klockan helt plötsligt skulle hoppa fram trettiofem minuter så jag kan gå upp på bilden och köra min redovisning och sen få åka hem och softa ner en stund innan jag ska ner till stallet.

imorgon ska vi återuppta vår stigande karriär som fotbollshuliganer, denna gång i g-berg. vi hoppas på fint väder och att vårat lag vinner den här gången så att vi kan fira till ordentligt efteråt. eller vårat lag.. haha, Ms lag.

vad kan jag skriva om? har inte någon större lust att återgå till powerpointen som jag håller på med, då jag kommer att överarbeta den någor grovt om jag pillar mer på den. sitter och lyssnar på afasi & filthy över you tube, för batterierna i idas mp3 tog slut när jag lånade den på historian. jag vart ju tvungen att lyssna på musik om jag skulle kunna koncentrera mig på hitler i över en timme. hoppas på att den här uppsatsen får ett bra betyg som jag håller på och kämpar med den.

elin sitter bredvid mig och har snurrat sitt hår artontusen varv runt sina fingrar. ser i ögonvrån hur hon hela tiden höjer handen och drar i det, haha. det där skulle ha kunnat vara början till en erotisk novell, sluta ta piller kanske?

jaja, nu ska jag se om jag får gå härifrån mot nya äventyr.

12:53 22 maj, mot oändligheten och vidare!
over and out



kände bara att jag ville lägga in den här otroligt sköna bild som min älskade pappa tog på mig på min andra tävling på ponny :P. erkänn att den är rätt så klockren!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0