" I belive in that time is healing.."

happiness, is taking things as they are..

åhhh meningslösa måndag, precis som skumdum sjunger i sin absolut ärligaste låt. ett måste varje måndag morgon tror jag, haha.
fast min måndag började nog rätt bra. vaknade hos M, tyvärr hade han redan gått till jobbet och lämnat mig alldeles ensam, men jag hade ändå en lugn och stressfri morgon. den blev dock sämre när jag kom till busshållplatsen, men det är en lång historia som inte behöver berättas här. när jag kliver av bussen i nackatrafikplats hittar jag ida sittandes med pontus, som har kryckor (!). han hade gjort något med musklerna i vaden. så jag fick spendera större delen av min lunchrast med att hjälpa honom med sin mat, haha. men jag fick en cola som tack för hjälpen. :)

efter skolan vart jag och ida paniksugna på glass och hoppade av i B-centrum och inhandlade ett paket, vi var ju faktiskt tvugna att fira lite eftersom vi haft våran absolut sista italienska lektion någonsin! det blir ännu mer att fira om vi lyckas sätta ett varsitt G på provet vi gjorde idag. haha.
efter glass och en liten promenad bjöd far min på middag. köttbullar och makaroner, som vi absolut inte fick till lunch i skolan. men men, tur att det är gott ;) .
sen bar det av till gymmet, jag och moa stod på grodmaskinen i en halvtimme och körde sen rygg ocg mage. as skönt att få träna av sig lite spänningar och aggritioner. vi hade en mycket intressant disskution undertiden vi stod på grodmaskinen. vad den handlade om är dock hemligstämplat.

väntar nu bara på att M ska bli klar med sitt jävla fotbollsspelande, suck och stön, det är ju nästan en timme kvar tills han kommer hem och jag kan börja röra mig bort mot hans lägenhet och varma famn :) .
det är så skönt att ha någon att somna bredvid. trygg och varm.

nej nu ska jag umgås lite med min älskade vän moa :)

20:56 19 maj, det kändes för jävligt förut, men det börjar bli bättre nu min vän.
over and out


älska, älska, älska. ni har konverterat mig!


//carro

Kommentarer
Postat av: olle

@ hiphop, jag ska döda dig carro.

hårdrock 4life!

2008-05-20 @ 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0