" goodie day!"

the remaining pieces of you are blue...?!

Ciao!
nu tror jag att jag har gjort ALLT som man kan göra här.. solat, suttit vid datorn, druckit ännu mera te, sminkat mig och fixat håret, pysslat, bäddat, diskat, pratat i telefon, lyssnat på musik (eller det har jag väl gjort hela tiden men ändå..), knarkat upp all min medicin och slutligen klätt på mig lite halvt.. jag gillar inte att vara hemma. även om det inte är min absoluta favorit sysselsättning att gå i skolan så är det i alla fall roligare än att sitta hemma själv och dega!

hmm.. provade att lägga två småflätor i håret, vart rätt så sött faktiskt :)
kunde inte låta bli att ta kort ^^ det bästa med att ha lillasysters cybershot mobil!
man behöver inte hålla på att tjaffsa med vanliga kameran hela tiden.

tänkte att jag kanske skulle bege mig till min kära mor om en stund. äta lite lunch och fixa till naglarna som håller på att krackilera till små, små bitar. måste förstärka dem lite tror jag.. måste hämta mer hostmedicin också, så att jag får sova någonting i natt.

efter träningen ikväll ska ida slafa över, så att vi kan förbereda oss inför konserten tillsammans imorn. haha, ska bli så underbart kul :D!

nej nu ska jag klä på mig och åka hem till mamma.

11:31 28 maj, positive vibrations.
over and out


härligt va :)? orminge är fint på sommaren!


 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0