" ensam i friheten.."

aldrig mera ja och du, jag är inte anvundsjuk och skiter fullständigt i hur fan du har det nu!

torsdag, fortfarande tro det eller ej. sitter i min säng, duschad och fräsch och väntar på att M ska sluta med sin satans fotboll.
dagen har rullat på hyffsat bra idag. fint väder och mycket skratt. har tillochmed ätit en glass! as god, någon ny från gb, den smakade jätte fruktigt och gott :). enda dåliga idag var ett onödigt tjaffs och ganska mycket stress.
men men, ner till stallet efter skolan. jobbade en stund och red sen. uppskriven på en liten ponny :/.. fast det gick bra och hon gick fint.

helgen är redan till bredden fylld med saker att göra! imorgon är det girls night hos ida på hivön, vi ska äta middag och har pyjamas party ! haha. lördag på dagen ska jag passa barnen :), sen på kvällen är det playboyfest med massa folk', ska bli as kul. sen ville M och några att vi skulle dra ihop en efterfest någonstans och fortsätta där vi slutade förra lördagen.haha. as kul! söndagen blir lugn hoppas jag, ska rida och försöka hinna ta ett ki-box pass på kvällen, ska se om jag får med ida! haha.

men men, nu ska jag göra något värdelöst en stund tror jag.

21:15 8 maj, aldrig glad, aldrig sur, alltid ensam..
over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0