" dobedido.. "

we got robbed, and they only took the door!

morning! har vart uppe i över en timme och är hyffsat pigg, sitter i martins soffa och pausade precis "chuck & larry" för att skriva lite blogg :) .
det är kanon väder ute och jag funderar på att åka till och sola lite. men först måste jag förbi skolan en sväng och hämta lite grejer. tänkte inte åka dit idag eftersom vi är klara med allting och jag känner inte för att åka dit och bara sitta av tid när det är så fint ute.
i eftermiddag ska jag passa tjejerna och sen försöka komma iväg till gymmet.

har knappt sovit i natt, har fått tillbaka den där jävla mongo hostan, stackars martin som måste ligga och lyssna när jag hostar hela nätterna och sen gå upp och jobba :P. skylla dig själv ;)

nu ska jag fortsätta kolla på filmen innan jag bestämmer mig för vad jag ska göra idag.

09:30 26 maj, en och enhalv vecka kvar!
over and out


jag och chrille, uppladdning innan matchen ;)





//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0