" catch the by flying moments.. "

man tror att vi strävar mot samma mål, men när man tittar så är det bara all you!

för en liten stund sen kom jag innanför dörren efter att ha träffat lite släkt som jag aldrig sett förr i mitt liv. någon från usa och någin som förmodligen inte har haft tid eller lust tidigare. men hey jag är ju bara 17, det är mcyket släkt kvar att utforska ;) .
innan den otroligt tråkiga släktmiddagen som jag smet ifrån så var jag emma och en liten stund även ida ute i stallet. helt underbart väder, varmt och skönt. så det blev till att ta det lugnt.

i övrigt har helgen varit rätt lugnt. fredan spenderades på hivön hos ida med grillning och filmkväll, M och kusinerna kom dit en stund.
l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0