" bandit queen.."

i need a bandit queen, a real women who can bring out the man in me.

god morgon! king fredag och solen kollar fram med hyffsad kraft. sitter på min form lektion och ledsnade precis på att gröpa ur lera ur min mask, vilket jag ändå måste återgå till om en stund, men en paus är aldrig fel.
sov hos M i natt. vaknade och ville inte gå upp ändå tills han påminde min om att det var fredag och veckans sista skoldag, kände hur leendet spred sig i ansiktet då.
nästa vecka är den sista "riktiga" veckan i skolan och sen återstår bara tre dagar innan sommarlovet och tio veckors ledighet startar. gosh vad fort det har gått, ett helt läsår har sprungit förbi och inte fan känner man sig smartare för det..

men men, ikväll är det fotboll i gurra och jag, ida, mickis, philip och chrille hoppas på finväder så vi kan glassa dit i caben, haha skulle vara jävligt nice ;). fast innan fotboll och förkrök har jag och ida ett par ärenden att springa. först ska hon till sickla och införskaffa sig ett par converse, eftersom hon är efterbliven och inte skaffat sig ett par ännu, haha. sen ska vi hem till min kära far och hämta lite saker och síst hem till mamma och äta middag och göra oss huligan klara. sen bär det av mot ugglevägen och alla möjliga dumheter :) .
får se vad vi ska göra efter matchen, om det kanske händer ngt kul för engångsskull, rätt tveksamt men man kan ju alltid hoppas.

men men, kanske är dags att återgå till min ler-utgröpning. suck och stön, orkar inte. men måste nästan bli klar med det idag så jag kan börja måla skiten på tisdag, annars kommer den aldrig att bli klar..
jaja, återkommer när jag har mer att återkomma med :P.

09:12 23 maj, killing me softly with this song..
over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0