" you're not special!"

"men vaddå, min mamma extraknäcker ju som akvariefisk!"

torsdagmorgon och lovet lider mot sitt slut. än sålänge har det varit väldigt lugnt och sansat, några glada shoppingturer inne i stan och ett par fikor. tillochmed en sväng till moderna muséet har man hunnit med. var där igår med elsa, julia, nathalie och martin för att se andy warhols utställning med popkonst. as häftigt. men när jag blir hungrig blir jag som en fyraåring och jag tror att jag sabbade för resten när jag gnällde om att magen kurrade, men dem ville ju att jag skulle följa med, skyll sig själva!

nu är jag hemma hos min kära pappa, vilket jag inte varit på nästan en månad, så det är lite kul :), vi åt god middag och satt och pratade jättelänge igår. men men, nu ska jag packa ihop mina saker, ska ut till hivön och rida western med idahoe ! och sen ikväll ska vi kanske bowla :D

10:04 27 mars, solen skiner och pilotbrillorna får följa med idag!
over and out

image97
bild tagen av nathalie på mig och min bästaste tårta:D


//carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0