"Your heart is a place to draw true happiness.."

Your heart is a place to draw true happiness.

undrar vem som kom på den underbart idiotiska meningen och sen fick folk att tro på den..

kom på att förra inlägget inte hade ett skit med helgen att göra och eftersom jag har haft en great helg så måste jag skriva lite om den :)

fredagen var menad till att vara lugn och mysig.. men eftersom jag och ida fick dissen av dem som vi skulle spendera den med så blev det inte så. vi drog till orminge på en killkopmis lokalfest och det sööög! men vi fick träffa lite folk och känna på en riktigt lam fest. bättre blev det dock på hemvägen när jag och ida satt i centrum. vi stötte på två snubbar som skulle med samma buss som oss och var aningen översociala, ingen skada skedd, det är ju alltid kul med pratglada människor ^^. sen när vi kom hem kokade way to much spaghetti och åt den som den var med ketchup ( för vi kom på att vi glömt äta middag). en stund senare kom ralle och kollade en film och sov med oss. eller jag och ida försökte sova, medans sepet låg och snackade till fyra. fast klockan tre fick jag ett mycket oväntat telefonsamtal som båda piggade upp mig och gjorde mig lite konfundersam.

lördagen startade vid elva någon gång, ralle hoppar upp ur sängen och åker hem på en gång medans jag och ida fortfarande är kvar i sängen och trycker i oss ett halvt kilo godis till frukost. gott?! njaa, det var väl mest för att det inte fanns någonting annat att äta. som tur var kom moa med lite mat. vid halv ett begav jag mig till bussen för min förstagång som barnvakt åt linnea och felicia :) vi lekte med tåg, byggde lego, byggde med klossar, läste saga, jag vart presenterad för alla gosedjur, vi ritade, vi byggde pussel och vi hann leka i deras kök en stund, allt detta på två timmar. sen skulle felicia på kalas, så jag fick mina pengar och gick hem. hem till pappa :). har inte träffat honom på nästan en månad. hämtade lite kläder och åkte sen till mamma. mickis, jossan, malin och idahoe kom till mig och vi gjorde oss as snygga och begav oss till stiller på kalas. helt galet kul var det :D och jag och mickis hade turen att få skjuts hem :)

denna dag startade också relavtivt tidigt med en hang over som både räckte och blev över. men efter en rask promenad ner till stallet med hunden så var man back on track. väl i stallet var det tårttävling för hela slanten :) och ungarna gjorde jätte fina tårtor.
sen dess har jag mest suttit här och degat, hunnit vara i orminge och träffat moa, och käkat middag.

sen fick jag ett överraskande telefonsamtal till. och nu rullar greys för fullt på tvn.

23:22 16 mars, carro back on crack..
over and out

image84
jag och idahoe med våra bullar på väg till liljevalchs konsthall.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0