" you told me not to let you go.. "

det finns inget bättre än en varm famn en kall kväll..

nu har ollä gått hem och jag sitter hemma solo, men fortfarande med katten och hunden som sällskap.
snart är det väl dags att knyta sig för några timmars sömn innan det är dags att gå upp igen.

helgen har varit underbar. fredagkväll med mina underbara tjejer och en fartfylld och minst sagt spännande lördag. ett underbart avslut på en fin vecka. men det där med att vila upp sig på helgerna, det får vänta ett par veckor till tror jag.

har hunnit vara i stallet idag, även om jag var bakis som ett djur, eller jag är inte säker på att jag var riktigt nykter ännu..

lördag;
jag och malin möts upp hemma hos mig, gör oss fina och tar oss till skuru och mina kusiner. kommer dit och det börjar rätt segt. men efter ett tag börjar stämningen att lättas upp. alla har fått i sig lite alkohol och är lite varmare i kläderna. stor kusinen hällde i mig alldeles för mycket, men det var fortfarande helt crazy kul. efter ett tag drar några av dem stora killarna ut på krogen och festar loss där, fast kommer rätt snart tillbaka hem.
vid klockan sex på morgonen var det dags för mig och malin att gå till bussen. syssling kim följer oss iklädd pimprocken, pimphatten och pimpkäppen. sen stod vi och vinkade till bussar och bilar som åkte förbi. haha.

jag och malin vinglar in genom dörren vid halvsju och går och lägger oss. vaknar av att klockan ringer vid elva på morgonen, skickar i väg ett sms till emma och skjuter upp ridningen ett par timmar. mötte ollä på bussen på väg till stallet. han tyckte inte att jag såg fräsch ut :(. haha. förståeligt?
jag och emma red i typ fyrtiofem minuter och sen åkte vi till g-berg och käkade middag på grillen. underbart gott. efter det började det kännas som om man var på väg att bli lite människa igen.
hem och satt och nördade lite dator en stund och sen kom ollä och vi drog igång ett muffins och sockerkaksbak :). jättegott och jättekul. ollä sponsrade med ägg och mjölk.

nej men nu kanske det är dags att hoppa i säng. det är ju som bekant måndag och skola imorgon.

22:58 9 mars, jag vill ha kärlek..
over and out

image77
världens bästa fredag säger jag bara :)!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0