" you embarassed me, totaly.. "

klockan är 01:32 och emma sover i min soffa.

fick dissen idag med : /.. hur ska man kunna lära känna en människa om man aldrig får träffas? haha.

men det blev en myskväll istället. emma kom hit vid halv tio rycket och åt pommesfrites och godis med mig. runt elva anlände ollä. vi kollade på "last samuraj" och nu är " american history x" igång. fast ollä har gått hem och emma har somnat. så nu är jag all by myself och funderar på om jag ska ta en sväng med hunden eller gå och lägga mig. läskigt att vandra omkring själv vid den här tiden här ute i bushen.
imorgon (eller idag dåra) är det lördag och mickis<3 kommer hem. hennes tåg kommer till centralen om några timmar vid fyra. saknar galet mycket...
men imorn är det reunion och vi ska snacka galet mycket skit om veckan som har gått medans vi varit separerade.

igår kväll var jag och idahoe på kalas vid tekninska högskolan. har varit med om roligare fester och trevligare hemresor, men man ska ju göra allt har jag hört :P.. hem kom vi i alla fall.
MEN! klockan sju på morgonen när man ligger och sover som bäst, är det några sjuka jävla tomtar som drar i gång en motorsåg och börjar såga ner träd 30 meter från fönstret i sovrummet som by the way inte går att stänga. snacka om grinig man blev. sliten som ett as och så får man inte ens sova i fred. vissa människor förtjänar inte att få komma upp ur sängen på morgnarna ibland. men anyway så slutade dem såga runt nio halv tio, så vi sov några timmar till. upp vi halv ett någon gång och käka lite frukost. ungsbakat olivbröd med philiadelphiaost, paprika (röd!) och gurka blev det till frukost och te såklart. och som grädden på moset kollade vi på greys anatomy samtidigt. underbar återställnings frulle.
resten av dagen har varit galet seg. ett par långa telefonsamtal efter att idahoe drog sig hemåt. sen lite tortillini och en sväng till orminge där jag träffade gustav och razmus och köpte godis och mjölk.
ja och sen kan ni ju resten av historian.

nu är klockan 01:47 och jag tror jag ska väcka emma och säga att vi ska lägga oss.
over and out

image65
galet underbar film.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0