" wonderfuldisaster"

solen skiner och snön glittrar (?)

påskafton, då ska det väl inte vara snö? då ska det väl vara krokusar, snödroppar och blåsippor åt alla håll och kanter? men inte i sverige inte, för vi ska alltd vara udda och unika. fast det här är ju nästan löjligt, eller är det så att det jämnar ut sig nu? eftersom vi inte fick någon snö i julas så får vi det nu i påsk istället? haha, patetiskt. det är väl bara en tidsfråga innan man måste byta plats på midsommarafton och nyår, för att det är högsommarnyår och snöstormmidsommarafton. jag som trodde att den globalauppvärmningen skulle leda till att vi i sverige äntligen fick det lite varmare, men tji fick man.

nej, nu tycker jag att alla ska kolla http://idaftw.blogg.se och kommentera på hennes nya snygga header, som jag har pillat ihop i photoshop :) själv är jag nöjd!

nu får jag hoppas på att timmarna går fort tills elin kommer, för snart kryper jag ur skinnet av uttråkning, fast det skulle jag nog vilja göra ändå, men tanke på hur mycket det kliar..

12:52 22 mars, grattis på 17års dagen jessie :) <3
over and out

image94
runt valborg förra året, mysigaste dan/kvällen på väldigt länge :) !


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0