" tomorrow is the day of feeling good! "

imorgon är dagen då alla bekymmer får vänta ett tag, dem får chilla ett par dagar.

idag är det torsdag, jag gillar torsdagar, yey! helt okay i skolan idag, lite tomt utan idahoe bara, som förmodligen hade sockerkaks baksmälla, för hon klagade på att hon mådde illa och stannade hemma ;)
men annars har det varit en dag med solsken.
jag, mickis och acke tog en promenad ner till stallet och det gick över förväntan att rida ! underbart. sen tog jag, mickis och ollä en promenad hem från stallet. jag och mickis knatade upp till mig och gjorde spaghetti och falukorv till middag, sen slutade det med att mickis missade sin buss för att vi hade seriöst sexsnack ute på balkongen i nästan en timme. hahaha, underbart att "lätta hjärtat" lite.

imorgon ska vi ha galet trevligt . mickis, philip, julia, nathalie och kanske några brudar till kommer hit imorn och chillar. vi ska mysa och ha trevligt. en hel kväll med bara underbara vänner helt enkelt :)! 

och sen på lördag klockan 15:00 ska jag på intervju hos en ny familj som vill ha hjälp med sina barn.
livet tar fart igen. lika bra att skita i allt som är bad och bara köra på det som är kul och gör en glad. för det spelar ingenroll hur mycket man stå stilla eller hur länge man står stilla, för allting rullar på och det är bara att hänga på, varesig man vill eller inte.
livet går vidare, du ska inte få mig att stå still längre.

22:29 den 6 mars, sängdags!


image73
nostalgiii!! ge mig sommar!




 

//carro

Kommentarer
Postat av: Kattis

Älskliingen då!!

2008-03-06 @ 22:45:26
URL: http://bedofroses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0