" the trees are dancing in the wind.."

det är påskafton, jag sitter i en jääätte stor tröja framför datorn och mamma har satt på hemma mys musik.

idag är det väl egentligen passande att inleda bloggandet med glad påsk. men det tänker jag inte göra, för att för mig är det just ingen "glad" påsk. för jag får inte följa med till farmor och äta lunch och få påskägg så som lillasyster får göra, för jag är fortfarande inte helt bra.. det suger.

fast just idag var det faktiskt mysigt att gå upp ur sängen, bortsett från att det kliar. för mamma hade gjort frukost och satt på jack johnson, riktigt hemma mys musik. man får någon ledighetsmys-känsla över hela sig när man hör honom sjunga och spela och när mamma springer runt i huset och städar och fixar för att morfar ska komma upp och äta med oss i eftermiddag. alltid samma sak innan högtider i min familj. haha, vi håller på rutinerna.

fast jag är inte så mycket för att fira påsk och jul och sånna saker längre. jag har väl tröttnat helt enkelt. för det slutar ändå alltid med att någon är missnöjd eller arg. så varför ens försöka. det bästa är väl att man får träffa släkten och så där.
men men, ikväll kommer ejlin<3 med massa filmer och så ska vi mysa galet mycket och snacka skit. lite synd att vi inte träffas så mycket mer än i skolan och i stallet längre. men vafan, vi har ju ett helt lov på oss att ändra på det !

11:52 22 mars, två dagar kvar till 17 !

over and out


det passar sig väl inte bättre än att jag lägger ut en jack johnson låt idag då, bara för att höja mys faktorn lite :)
det här är breakdown.


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0