" smile for you.."

onsdag, 5 mars och jag är tjockmätt av sockerkaka ;).

alldeles för ett litet tag sen drog idahoe hem. vi har bakat världens i särklass bästa sockerkaka, någonsin!
helt underbart god och mättande. till kakan blev det te och "greys anatomy", as usual!

lillasyster kom hit med smutsiga kläder som hon ville ha tvättade, eftersom pappa tydligen inte gör sånt när inte jag är hemma.. men det är ju alltid kul med lite sällskap av lillsis, hon bytte av mig och kollar på greys nu ;) .

funderar på att gå till sängs snart. har fått någon jävla huvudvärk som vägrar släppa.. fan.
men men, hoppas att det släpper tills imorn, för jag och ida bestämde att vi ska vara galet hot i skolan imorn och det kan jag lova att jag ska vara ! jag gillar att vara hot , haha.
så imorgon kan ni förvänta er ett inlägg med inslag av klagomål om ömmande fötter och ont i benen.

imorgon får jag träffa mickis<3 också, om inte dödsfall inträffar ( peppar, peppar ta i trä ), och vi ska göra vad vi tycker mest om, rida :D . så torsdags kvällar är bra bkvällar. och det gillar vi.
nej nu ska jag få i mig en alvedon och sen sova ett par timmar.

20:22 trött som fan, ont i huvudet och ändå ovanligt lycklig!
over and out

image71
saknar dig gumman, hoppas veckan i spanien går fort :) <3

//carro

Kommentarer
Postat av: Kattis

Svar: Taaack älskling! Vad fint sagt! Jag ska hålla i honom så gott det går... Hoppas också på ett antal fler månader (Maybe år) till. :)

2008-03-06 @ 11:56:16
URL: http://bedofroses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0