" sitting here, all alone.. "

lördagkväll och man är mer eller mindre fastkedjad i sängen..

klockan nio på en lördag.. hmm, i vanliga fall hade jag redan varit ute nu, eller haft fulltös med att fixa iordning mig för att komma ut, men dessa utslag håller mig inne i min sköna säng funderandes över vad mina vänner kan tänkas hitta på för kul denna iskalla kväll. men hey, varför sitta och deppa över att man måste vara hemma? jag kan ju alltid se det som ett lysande tillfälle att ta itu med saker man aldrig hinner annars, me jag är inte lagd åt det hållet riktigt :P är jag sjuk så ska jag få vara sjuk tills jag är frisk, och då ska man ha kul igen. no time to loose. städa och greja lär man ju ändå få göra när man är vuxen, så varför bekymmra sig så fruktansvärt över det nu? det är ju ändå bara jag som ska vara i mitt rum, riight?!

ikväll tror jag att jag ska försöka komma i säng tidigt, eller jag har vart i sängen mer eller mindre hela dan, men jag ska väl satsa på att försöka sova någorlunda tidigt ialla fall, eftersom mitt och idahoes ridäventyr på hivön går av stapeln imorgonbitti. runt nio måste jag väl få ändan ur vagnen och käka frukost i alla fall. bussen går vid tio. men varför bekymmra sig nu? det är morgondagens problem :)

måndag är det tårtkalas för alla som är snygga och snälla. jag har bestämmt att jag ska baka min tårta själv och att den ska vara stoooor så att många kan få äta av den ! för jag gillar när man är många och kan umgås på ett mysigt och underbart sätt, som att äta tårta tillexempel. haha, gemensamma aktiviteter för att stärka sammanhållningen i laget. mitt lag är mina brudar och våran sport är livet. och den sporten kan vi spela, ohja tro mig.

hmm, nu ska jag nog ta en promenad innan jag bestämmer mig för om jag ska sova eller inte. har jag verkligen inget att göra senare så lär jag ju skriva någonting. annars hörs vi imorgon :)

21:21 22 mars, hoppas att jag är snygg tills på måndag!
over and out

image95
snart kommer jag älskling!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0