" she's dangerous! "

palmis chillar i soffan över greys, snart är det disney time !

underbar dag idag! var utanför dörren utan att vara på sjukhus för första gången på nästan en vecka, sure jag är helt slut men lycklig.
våran ridtur gick kanon bra, två hela timmar på hästryggen blev det. red bort till björnö och busade som fan, båda hästarna var svettiga när vi kom tillbaka och varken jag eller idahoe hade känsel i tårna, men skare vá så skare vá!
efteråt fick vi skjuts av idahoes brother hem till dem, där drog vi i oss två mackor och en kopp oboy var *yummie*.

nu är vi hos mig igen och varken mor eller gorillan är hemma, great kväll med risgrynsgröt, te och greys. kan inte bli mycket mysigare tror jag. snart ska vi krypa ner i min säng och kolla på disneyfilmer och äta godis tills vi somnar. när vi vaknar är det min dag och vi ska vara skitsnygga och baka massor av tårta till alla mina flickor som kommer hit. sen får man väl hoppas på att man kommer ut imorgon kväll, har ju trots allt lite goods i min garderob som behöver förtäras. men åter till idahoe i soffan :)

20:27 23 mars, imorgon får jag träffa min saknade korv :)
over and out

image96
i veckan ska vi leva som kungar och festa som hjältar!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0