" så jävla hardcore! "

snart kommer det sällskap som värmer i mitt mörker.

mickis<3 kommer hit snart :D . och nej det går inte så bra för mig att fota mina smycken, är allt för ofokuserad för sånt nu. hoppar omkring och kan inte riktigt göra bara EN sak i taget. men så snart jag har samlat ihop mig och orkar så ska jag nog få ihop ett par fina bilder.

funderar på att gå och ta en dusch, men kom på nu att om jag gör det så måste jag börja om allt insmörjande av min stackars lilla hud, så vi får ta det ikväll när jag ändå ska göra om allting igen.

tänkte lägga in en låt som jag har fastnat för, vet inte varför jag har fastnat för just den här, det är ju inte riktigt mig stil egentligen. jag tror att mina nya människor har dåligt inflytande på mig, får mig att börja lyssna på dunka dunka?! :O. helt otippat från min sida, då jag aldrig har funnit den här musikstilen intressant.
men här är den i alla fall; baby don't go - fabolous ft. T-pain




17:21 21 mars, det är vackert väder ute och mickis är på väg.
over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0