"run with me through roads of speeding cars.."

3 mars och det var snö ute när jag vaknade!?

måndag och plugget är igång igen och inga lärare tar hänsyn till att man måste få snacka av sig efter att inte ha träffat alla polare på en vecka. otroligt respektlöst :P. men vi pratade ändå . jag och idahoe var igång typ hela dan och flabbade och skrattade tills vi nästan kissade på oss, right fish eye ;)?!

nu ligger ronja i min soffa och kolla på "pirates of the caribbean". vi har ätit en under bar middag bestående av kött pommesfrites beanierssås (och det stavas???) och en god sallad :). till det blev det cola.
imorgon kommer ebba tillbaka till skolan ( tror jag ?) , saknar henne :) . och hon kommer ju självklart att vara pepparkaksbrun när hon vart en vecka i solen. snorunge!

imorgon är det tisdag och jobb igen. allting flyter på om vanligt på en gång, rätt skönt men ändå rätt segt. hoppas i alla fall på en great vecka med mycket skratt och mysiga filmis kvällar (?!)
återkommer när jag har mer att skriva!

kvart i åtta måndag kväll, brasan är tänd och nu ska jag krypa ner bredvid ronja !
over and out

image70
en underbart söt bild, på en underbart söt flicka :) ! saknar dig <3


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0