" pumpin little biscuit.."

fruktansvärt omysigt gå-i-stan-väder idag..

vaknade bredvid en ängel :) eller en hora kanske det var, men jag vet inte riktigt var skillnaden är, det ända jag visste då var att det var studiedag. vaknade av att lillasyster satt och lyssnade på pink. underbart att vakna till faktiskt!
sen gick vi upp hela gänget, jag, idahoe, malin och pontus och åt nudlar och drack jucie till frukost, najs!
sen åkter pontus hem och vi flickor var bara flickor en stund och lalade runt och gjorde ingenting.

sen gick vi till bussen, snygga som få. elin hoppade på vår buss och vi tog en sväng till city. malin tappade vi i slussen, men så fick vi ju tillbaka pontus där också.
började "shoppingrundan" på åhléns och sen vidare H&M och gina osv. det hela slutade på bk. sen vidare till gamla stan för att träffa acke.
hem hem hem igen med elin, pontus och vi hittade ollä på vägen, så honom tog vi med oss hem.
sen åt jag ollä och pontus tortilini, korv och sallad till middag. nu är det bara pontus kvar som sitter och kollar på room service.
snart ringer elin och säger åt mig att borsta tänderna och gå och lägga mig. det är bra att hon håller ordning på mig :p.

nej nu ska jag dra mig till tvn, snart är det greys !

20:48 12 mars, imorgon är det skola igen..
over and out

image81
snart är det helg igen :) fan vad underbart!


//carro

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-12 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0