" no more hesitating! "

sjukligt uttråkad och fortfarande en timme och tjugo min till greys..

sitter här i min säng men morfars laptop och lyssnar på min ipod på ett par gamla dator högtalare och har helt crazy tråkigt! så jag drar väl iväg ett inlägg då :) eftersom jag ändå har ett tag på mig.

jag ser fortfarande ut som om jag hörde hemma på medeltiden med böldpest eller något likande, jag är alltså ingen vacker syn. hoppas på att utslagen har gått ner lite mera tills imorn så jag kan ta en sväng förbi skolan och hämta lite prylar och träffa min vänner en stund :), för det håller verkligen inte i längden att sitta hemma och tråka. inte ens när mamma är hemma. men visst har det varit helt underbart kul att få träffa min älskade mamma:D och brun var hon. men hon hade ju faktiskt köpt med sig presenter ! jag fick ett par skor, massor av pärlor, ett linne, en väska och lite onödiga små grejer!

jag har hunnit göra ett nytt armband idag, och så snart jag får ordning på kameran så ska jag börja lägga ut bilder på alla smycken jag gör om någon skulle vara intresserad .

men men, jag vill göra något kul som fördriver tid.. kanske ska spela tvspel :P? fast då lär jag ju missa greys :P haha

aja, skit samma

19:48 19 mars, grymmt uttråkad och sugen på att träffa folk!
over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0