nej fy faaan..

imorgon kommer min underbara mamma hem :) !

vaknade imorse och hade röda utslag över hela kroppen!
dem började komma i lördags, men då bara lite på högra handleden och i knävecken. dem kliade lite men inte så att det störde mig särskilt mycket. lördag kväll hade det blivit lite värre i knävecken och börjat vandra ut på benen. igår eftermiddag hade jag utslag på båda underarmarna och på benen. när jag vaknade imorse hade jag utslag i ansiktet, ryggen, hela benen, hela armarna, insidan av låren.. och det kliarjag håller på att bli helt galen. pratade med mamma, hon ringde upp från thailand, och hon sa åt mig att ringa till vårdcentralen och se till att få en tid. och det gjorde jag, men jag fick snacka med en telefonsvarare och knappa in massa siffror istället.. den sa att den skulle ringa upp vid tjugo över elva ( ! ). jag visste inte att telefonsvarare kunde bestämma sånt själva!

11:00 17 mars, hoppas att telefonsvararen ringer snart, innan jag kliar sänder mig själv..
over and out

image85
tre snyggingar i slussen :)



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0