" may it be.."

sista timmarna innan det är dags att vakna och gå till skolan igen..

gosh vad lovet har sprungit förbi i tvåhundra blås. vad mycket man han hunnit med, men ändå känns det som om man inte gjort ett skit.. galet skumt.
nu sitter jag hemma ensam igen. ollä har just gått hem och lämnat mig all by myself. förutom hunden och katten då. han kom hit helt random för att vi hade tråkigt båda två och hans rep hade blivit inställt. vi hade inget att göra så vi drog igång ett fy helvetes muffinsbak. en hel plåt med choklad- och äpple/kanelmuffins blev det.så vi har suttit och kollat på en helt sjuk film med ett ännu sjukare namn; " att göra en pudel" och tjockat muffins och kolor.

imorgon är det plugg igen och man kommer att få dra reviews av lovet 400 gånger för olika människor, men det är bara kul. det kan faktiskt vara rätt skönt att få komma in i lite rutiner igen efter en vecka av hårt slappande och festande. det är ju trots allt bara tre veckor kvar till nästa lov och då är det påsk. vilket innebär sjukt mycket godis och massor av mamma :). tro det eller ej men jag saknar faktiskt min lilla mamma, och hon har bara varit borta i lite mer än en vecka. hur ska jag klara mig :P.

jag har börjat bygga upp en fobi för sjukhus och kyrkogårdar känner jag. varje gång jag går eller åker förbi en kyrkogård får jag en klump i magen och vill bara gråta. och efter alla sjukhus besök så kanske den fobin redan är förklarad. vad vet jag, jag är knappt 17 år och fortfarande rätt dum.

kvart i tio, snart sängdags.
over and out

image69
oldie but goldie ;) bästa kvällen ever, även fast det är 100 år sen <3


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0