" laying here on the floor, just where you left me.."

solen skiner och det har hittills varit en great dag!

alla bra dagar börjar med solsken :). och det gjorde även denna dag.
vaknade imorse när klockan ringde vid halvsju, kom på att jag var tvungen och duscha, så jag ställde om klocka natt ringa en timme senare och hoppade över första lektionen för att slippa stressa. så måste man få göra ibland, annars druknar man i allt man ska hinna med och göra. så när man kan ta sig tid, så ska man ta sig tid.

nu är jag hemma efter en tung sista lektion i svenska. sista lektionen på fredagar är alltid sega och jobbiga, särskilt som den håller på i typ två timmar också, eller en och en halv, men nästan två.
om en halv timme ska jag ta mig till orminge och gymma, sen ska jag inhandla det som kommer behövas i helgen och efteråt hinna med bussen som julia sitter på hem mot mig. konstigt nog känner jag att jag har precis så mycket tid som kommer behövas.
ikväll ska vi ha det trevligt vi flickor ( och philip ), tända ljus och bra musik :). helt klart en kväll man har sett framemot. för det första för att jag inte träffat julia på typ hundra år, för det andra för att jag ska få vara med alla mina favorit tjejer :).

nu ska jag försöka ta mig ut i solen innan den går ner, skulle ju vara sorligt om man missar de få soltimmar vi har. hör av mig när jag har något mer av intresse att skriva :)

15:37 den 7 mars, imorgon fyller micke 18 :)

image74
bild tagen mars förra året =) .


//carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0