" i'm better then your ex, i'm better then your next.."

nej, nej, ingen sömn och inget kul..

har sovit kanske fyra timmar i natt för att utslagen har kliat så jag nästan har blivit galen..
så jag kunde inte åka till skolan idag heller. blir så jävla less på skiten. så typiskt att det ska hända mig just nu.. precis innan lovet och allting, självklart! nej jag pallar inte..

nu är världens bästa idahoe<3 på väg hit och ska göra mig sällskap i alla fall en liten stund. kolla på en film och plugga lite matte. men hon kommer nog inte att vara här så värst länge, man är ju som sagt ingen vacker syn. om jag får fatt på en kamera under dan så kan jag fota min ena hand och visa hur det ser ut.
nu har jag börjat få det i handflatorna också och det gör skit ont. kan inte riktigt röra på tummarna. så det är rätt segt att skriva på datan. men men, någonting måste jag ju få göra, och jag lär ju bli mäster bloggaren nummer ett om jag ska vara sjuk länge :P.

lillsis kom precis hit och fick sina presenter av mamma. hon vart jätte glad över sina skor, ett par militärgröna converse. skit snygga faktiskt. men jag kör helst stilrent på ett par svartvita. kännsbäst och det passar till mer olika kläder.

men men, nu ska jag sysselsätta mig tills idahoe kommer.

12:09 20 mars,  fyra dagar kvar till min födelsedag..
over and out

image89
här är diagnosen dom gav mig.. typ.


//carro

Kommentarer
Postat av: rebecca

Krya på dig!
Fin blogg!
Glad påsk

2008-03-21 @ 17:55:17
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0