" ice ice ice baby.. "

1 mars och spöregn.

ikväll är kvällen när allt ska vara kul :).
träffa mickis<3 och idahoe. kan det bli bättre?
och så fick jag prata av mig galet mycket med emma igår och i morse. underbara vänner!

på måndag börjar skolan och sen är det tre veckor kvar till lov och min födelsedag :).
och när påsklovet är slut kommer det att gå utavbara farten till sommarlovet och rhodos med grabbarna :D.
fan vad det ska bli kul att komma iväg med alla killarna!
festa, festa, festa. och sola o bada såklart !
galet najs!

14:22 det regnar och jag är glad !
over and out

image67
snart är det sommar, och då ska vi ut till landet. :D


//carro

Kommentarer
Postat av: greendaygirl

ååh jaa, längta efter sommar 08

2008-03-01 @ 14:28:11
URL: http://greendaygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0