" I try to be cool.. "

jahapp, kan det bli sämre nu eller?!

vaknade imorse av att det kliade. utslagen har blivit lite värre och det har kommit mer snö. jag börjar funderar på om det är tack vare snön som jag har röda blemmor över hela kroppen?! kanske inte.

just nu sitter jag hemma alldeles själv och väntar på att mamma ska komma tillbaka så vi kan ka och köpa godis och kanske hyra ett par bra filmer, för jag kommer nog inte härifrån på ett par dagar.
jag sitter och håller tummarna på att utslagen ska vara borta på måndag. det skulle verkligen vara great. så kan jag ju få vara fin på min födelsedag i alla fall. för om dem inte är borta på måndag, så är det nog dags att ladda för att ligga hemma hela lovet, eller kanske inte hemma, utan på sjukhus. det var i alla fall vad min kära mor sa. att dem får intensiv vårda mig på sjukhus om det inte blir bättre om ett par dagar. usch o fy för att vara sjuk !

men men, igår hade jag i alla fall skapligt med sällskap. första var idahoe<3 här och vi körde ett disney race och drack te. as kul :D
sen på kvällen runt åtta någon gång kom kusin med fler filmer. han och jag kollade på världshistoriens sämsta skräckfilm, "the mist" och sen drog vi igång "meet the spartans", den var i och för sig as kul, det jag såg av den vill säga. somnade någonstans halvvägs tror jag.
och när philip petade mig i huvudet vid nio imorse och sa att han skulle dra hem så förstod jag att han också hade somnat igår kväll.

men men, nu ska jag ner och fota mina smycken, så jag kan lägga upp lite bilder på dem.

14:35 21 mars, varför snöar det?
over and out

image90
märket på pikén har jag sytt själv. det är pärlor på en bit jeans typ som jag sen sytt fast på t-shirten. like it?


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0