" I can make millions! "

king tisdag, det är underbart!

idag vart det en braa dag, som tyvärr startade med en dålig hårdag och att jag missade bussen. men! jag fick en promenad till skolan och håret la sig väl nogorlunda efter ett par timmar :P.
idahoe hängde med till stallet, jag jobbade till halv sju, sen käkade vi middag uppe i cafeterian ( ullas kycklingsallad är det bästa som finns! ), sen begav vi oss upp till mig och lyssnade på musik och jag drog en dusch.. sen anlände elin, pontus och malin, även lillasyster joinade. vi kollade på "american history x" (igen) och käkade muffins och sockerkaka. galet seriös kväll ;). nu har elin droppat av hemåt och vi andra är kvar och kollar på "en riddares historia".

imorgon är det väldigt mycket studiedag så jag, ida och pontus funderar på att pallra oss in till stan och kolla lite kläder och dra en fika :) . låter som om det kommer att bli en toppen dag, får hoppas på att det blir lite najs gå-i-stan väder bara.

nej nu ska jag återvända till min plats i soffan.

00:25 12 mars, tolv dagar kvar till min födelsedag :)
over and out

image79
bara för att jag och fredde var schtekarna den kvällen ! ! !


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0