" i bleed for the second time tonight.."

försova sig är nog det bästa som finns ibland.

måndag, minns att jag igår skrev något om att sova ett par timmar så jag skulle orkar gå upp till skolan. kan väl inte påstå att det gick så bra. håller på att avvänja mig från sömntabletterna vilket inte är så kul. låg och glodde på "lejonkungen" till klockan ett någon gång och försökte sen sova. vaknade när klockan ringde vid halv åtta stängde av larmet och somnade om, vaknade vid tio igen. haha, så typiskt. så jag ringde och tog ledigt idag. behöver vila upp mig en dag till efter den här helgen tror jag..
så kan jag passa på att ta en promenad med hunden, träffa mickis, gymma lite och sen hoppas på att ebba kommer hit och sover med mig :).

håller just nu på med min hemuppgift i fackteckning/design, vi ska "klä på" en modell kläder, skor och hår. vi har fått en skiss av en modell och sen ett transparent papper över som vi ska skissa med blyerts på. riktigt kul uppgift faktiskt. har suttit på google och kollat bilder på kläderna man ska rita på. det ska vara ; tjata jeans, väst & puffärmad skjorta, cowboyboots och dreads som frisyr. det blir säkert skit bra. men ( ! ) modellen är bakifrån vilket gör det hela lite svårare.

men men. ska nog åka och köpa tröjan som jag har suktat efter ett tag idag. eftersom jag fick pengar igår :) . så det blir najs.

12:36 10 mars, grattis på 18 års dagen elin :)
over and out

image78
japp, det var en hård helg ;)



 

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0