" for the hoe! "

sitter i min underbart sköna säng och toy story rullar för fullt på tvn.

right now sitter jag och systra mi och kollar på tecknat :). vi har druckit te och våran mamma kom nyss hem från jobbet. över msn har jag fått en begäran av idahoe<3 att dra i väg ett blogginlägg så hon har någonting att läsa, och vad gör man inte för teamet :D
så jag får väl ge henne något att läsa.
hemtelefon helvetet ligger någonstans i min grymt stora säng och gnäller över att batterierna håller på att ta slut. helt sjukt irriterande ljud, men orkar jag leta fram den och slänga ut den genom fönstret? aldrig! sitter alldeles för bra här med alla mina kuddar och datorn så fint uppställd i knät.

nu håller lillsis på att mecka med våran andra tv, ja vi har två tvapparater i vårt rum ( eller tre för att vara exakt, men den tredje vet jag inte om den funkar... ) för hon ville kolla på dvdn. sherk den tredje blir det visst nu. men varför inte, har ju bara sett den minst tio gånger. men som sagt allt för laget ;).

imorgon är det påskafton, vilket innebär ungeför sammasak som julafton, bara att det inte är lika mycket presenter inblandade, att man åker till farmor, äter mat träffar släkten, sen åker hem till mamma, äter ännu mera mat, träffar ännu mera släkt. fast jag vet ju inte om jag kommer utanför dörren imorn, eller jag vet inte om jag vill gå utanför dörren imorgon när man ser ut som quasimodo i ringaren i nottredam och inte kan göra så mycket åt det. fast farmor gör ju grym mat..
det blir något att sova på tror jag!

dagen efter imorgon heter söndag, eller påskdagen denna vecka, men det är skit samma. för jag och idahoe ska ut till stallet och riiida :) . vi ska ut på skogstrollen och härga ett par timmar, sen blir det väl så att vi åker hem till mig och chillar, sådär som man gör på söndagar! sen har hon dragit ett löfte om att sova här, underbart! :D så får man vakna bredvid någon när man fyller år, kan det bli bättre. sen hoppas jag på att det kommer hit lite brudar och annat trevligt folk och äter tårta när jag fyller år.
nej nu får du fan vara nöjd gumman, för idétorkan på vad jag ska skriva nu är ett faktum. men bara för att göra det hela lite roligare så drar jag med en låt också :)

tro mig gott folk, nu blir hon glad ^^
jag bjuder Lazee med Rock away :D
over and out



//carro

Kommentarer
Postat av: Idahoe

hahaha bästa inlägget hittills, och låten gick rakt in i hjärtat ;D
älsk

2008-03-21 @ 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0