" early in the morning.."

klockan är tio det här är ekot, *truddelutt*

yes, klockan slog precis om till 10:00 och jag är uppe och lallar. om sju minuter ska jag gå till bussen för första gången på nästan en vecka :D! för idag ska jag och idahoe ut till skogstrollen och röja ner halva hivön.
jag har hunnit vakna till musik, klä på mig och ätit frukost och hade fortfarande massor av tid kvar då tanken på att skriva ett blogg inlägg kom farande genom rummet och träffade mig i bakhuvet och jag tänkte, varför inte!

idag blir det troligtvis en hel dag i stallet. eftersom vi åker ut redan med den tidiga bussen och idahoe aldrig har varit med mig där. (allting tar lite längre tid när man har med sig en newbie :P) men hon är vad jag har hört bra med hästar och det ska nog funka. synd bara att det är så attans kallt och snöigt ute.
men men, nu ska jag gå ner och knyta mina skor.

later !

10:04 23 mars, imorgon är det min B-day !
over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0