" double o seven.."

dagarna går så fort att man nästan måste hålla i sig!

i skrivande stund sitter jag i min säng med min älskade vän falukorven. hon är nere på finvisit under veckan!
just nu sitter hon och tjattrar i telefon med frida.
idag har varit en bra dag, en jätte bra dag med jätte bra människor. jag, elsa och nathalie har varit i stan hela dagen och shoppat och hälsat på julia på hennes jobb, roberts choklad. där satt vi i nästan tre timmar och åt chokladpraliner och drack varmchoklad, och gud vad jag är trött på choklad just nu.

igår var det min stora dag, och jag svär på att jag växte minst tio centimeter under natten från i förrigår tills igår.
dagen började med att jag vaknade bredvid min wonderful disaster som sovit hos mig. vi gick upp och åt frukost. sen åkte jag och mamma och inhandlade ingredienser till en rosa tårta! jag hade drömt om min tårta på under natten så jag visste precis vad jag ville ha!
det blev en rosa tårta med chokladpudding och jordgubbssylt inuti och jordgubbar och kiwii uppepå :) . låter det äckligt?! det var vad min mamma sa också, men tji fick hon. den var helt galet god.
efter tårta och presentöppning bar det av i snöstormen till orminge och kinarestaurangen. jag, elsa, ida, lillsis, elin, nathalie och julia åt gott och skrattade mycket. sen åkte jag och ida till julian. satt där ett tag, men ledsnade sen och tog en tripp till donken i slussen. efter det bar det av hemåt till min sköna säng.

imorgon blir det moderna muséet och sen ska jag passa mina barn :) . kvällen är inte riktigt planerad. men jag tror att jag ska till pappa en stund och sen får vi se.
hoppas verkligen på att vi får en liten fest till helgen, så jag kan använda den nya fina tröjan som jag köpte på gina tricot idag.

bilder från födelsedagen och dagens upplevelser kommer någon annan dag, imorgon eller så. nu ska jág och korven sova.
vi avslutar dagen med ett citat sagt av nathalie om hur elsas framtida pojkvän ska se ut; "en het jävla sexig jävel!"

00:20 26 mars, sjutton år och det känns fan inte bättre för det.
over and out

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0