" dear angel.. "

"vad vore världen utan pussel?"


var på intervjuvn hos den här barnfamiljen och dem verkade gilla mig :D. ska komma dit nästa lördag och passa ungarna på prov. två små tjejer var det, en på och en på 2½, det ska bli jätte kul :)
jag kom dit och vi satt och pratade lite, dem bjöd på te och bulle. ungarna sprang runt och lekte och byggde pussel och visade massor av saker. dagen i ära var jag iklädd mina hello kitty strumpor, vilket var väldigt uppskattat!

mamma slog en pling från thailand kollade läget och frågade vad som skulle hända ikväll. trevligt att hon hör av sig lite då och då :) . hoppas på att hon kan ta sig in till stan någon dag och sätta över lite pengar till mitt konto. har bara 200 kr kvar att leva på dem kommande två veckorna, hallelulja för pasta :)! lär ju få leva på nudlar och tortilini haha.
men men, nu sitter jag och väntar på seg malin och kanske elin j. vi ska som sagt till philip och christopher och parta loss ikväll.
hoppas på att det blir kul :) och att man får träffa lite nytt folk.

well well, kanske ska ägna mig åt något annat en stund, som tetris eller varför inte en runda med hunden... brrr, det är ju kallt.

18:40 8 mars, ikväll ska vi röjja ;)
over and out

image76
ge mig sommar, sol och sena kvällar !


//carro

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin bild!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-08 @ 18:59:35
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0