" dear angel mine.. "

jag har aldrig haft lust att kräkas på tvn, tills idag..

nu är jag med min mickis :) vi har ridit, ätit god mat och glott tv.
först criminal minds och sen var vi bara sjuk tvungna att titta på detbatt på ettan, för blondinbella skulle vara med, och jag tror inte att jag har mått så illa av en person förut.. jag vet inte riktigt vad det var, men jag och mickis höll precis på att äta våran underbara chokladmoussé till efterrätt och så är hon all over the tv!
jag har aldrig känt mig så tvungen att slänga, skrika och ta ut fruktansvärda frustrationer på en tv. nej men helt seriöst, människan får mig att vilja SPY! det värsta är att hon ser sig själv som en förebild till andra tjejer som läser hennes blogg, jag vet inte vart dom brudarna blivit knullade någonstans, men helt bra kan dom ju inte må iallafall. hon ser inte så bra ut, och ända anledningen till att hon kommit så långt är muf. jag har en vän som är med i muf och går på deras fester, och hon brukar tydligen vara en av dem grisigaste där. hallå? vart ska världen hamna om tjejer i min ålder ska ha ett sådant stolpskott som förebild?
skärp er för fan!

22:53 13 mars, nu måste jag sova bort min irritation.
over and out

image82
det här är mode, håll käften!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0