" dancin' and crying.."

hammerfall rullar på ipoden och jag är sovklar ..!

nej man kanske ska ta och dra igång en disney rulle och somna?! jo det känns som en underbar idé. har tagit en promenad, druckit en kopp oboy, käkat en macka och borstat tänderna. så jag tror nog fan att det är dags för sängen.

imorgon ska jag förbi skolan och hämta lite böcker och träffa lite vänner, det har vart ont med sånt dem senaste dagarna eftersom man inte ser klok ut. tackar gud för att det finns smink som man kan ha i ansiktet i alla fall. resten av kroppen går ju att dölja med kläder och grejer, dock lite svårar med ansiktet. om man nu inte hade tänke löpa runt i rånarluva eller liknande. men det är väl inte direkt något jag har planerat.. ( ! )

nej nu är det sov dags, kanske lilla sjöjungfrun ikväll, eller aladdin?! fan vad svårt det är att välja när man har typ 200 disney filmer.. men dom är mysiga att somna till :)

21:48 19 mars, det blev många inlägg idag, och nu ska jag sova :) godnatt idahoe, vi ses imorgon <3
over and out

//carro

Kommentarer
Postat av: Idahoe

Godnatt älsk

2008-03-19 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0