" dance sexy, dance.."

somnade på bra humör och vankade på bra humör ! ! !

tvär slocknade vid fyra, halv fem imorse när jag och emma kröp ner i min underbara säng.
drömde jätte mkt i natt.. kanske för att det regnade och lät runt omkring.
vaknade för drygt en halvtimme sen och var kanske inte pigg, men utvilad. och det första som kom upp i skallen var att idag får jag träffa mickis ^^.

så nu väntar jag på att emma ska komma upp ur duschen och klä på sig så att vi kan duka fram lite frukost.
ikväll ska jag försöka träffa idahoe och kalasa :) .
kanske skriver ett par rader lite senare idag :)

13:00 och dagen kommer bli bra!
over and out

image66
bangar inte på sommar nu..

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0