" you would destroy anyone.."

what happend when you became the mainsource of pain?

jahaaa, jag sitter inne fortfarande iklädd sovt-shirt och trosor och funderar på om jag verkligen vill gå till gymmet när det regnar. jag som hade hoppats på att mickis skulle vara hemma idag, men icke. hon skulle till skolan och kommer typ inte vara hemma förrens vid fyra snåret... fett dåligt. så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. funderar på att ta mig till pappa för att lägga ut resten av smyckena, eller om jag ska läsa min bok.. så att jag blir klar med den någon gång och kan börja läsa "the game" med neil strauss. sen är det bara "the dirt" kvar, eftersom jag håller på med " att älskar som en porrstjärna" alltså jenna jamesons självbiografiska bok. älskar sättet han skriver på. det passar mig väldigt bra :).

nej nu kanske jag ska ta mig för att göra något.. börjar känna mig lite degig. ikväll är det som vanligt fotboll på tv och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.. såg faktiskt större delen av sverige-grekland matchen igår. bra att vi vann?! haha. inte så intresserad om jag ska vara helt ärlig. men men, nu till viktigare saker.

over and out.

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0