" you think you can beat the system?..."

...this is the system that beats you back!

tja! sju timmar och tjugo minuter kvar tills planet går.. satan vilken resfeber jag har nu. jag hoppas att allting är nedpackat nu så jag kan ta det lugnt de sista timmarna innan jag blir upplockad för färden till arlanda. martin ligger i min säng och kollar på "the departed", tycker lite synd om honom som blivit tvungen att vara med mig hela dan när jag stressat runt som ett litet djur. men men, det var ju trots allt frivilligt.
nu ska jag kolla igenom väskan en sista gång och sen lägga mig bredvid min älskling och vila en stund.

så om jag inte hinner skriva något mer idag så vill jag bara säga, hejdå sverige! vi ses om en vecka :)


over and out


hahaha, inte för att bilden har något med resan att göra, men ändå :)


//carro



Rhodos 22/6  -  29/6  - 30 graders värme och strålande sol :D here I come ! !
  


Kommentarer
Postat av: Ida

Du lär ha as kul, saknar dig redan <3 Älskar dig

2008-06-22 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0