" you can't beat me!"

jag är snygg trots att jag är ful i mun..

fortfarande måndag och nu är jag hemma hos mamma. har hunnit med att sola, äta jordgubbar och dricka festis med basse i centralaparken. riktigt trevligt faktist. får ju passa på att umgås med honom innan han åker till alanya i turkiet i två veckor, och känner jag honom rätt så är det nog inte 100% säkert att han kommer hem i en bit. haha. nej men seriöst. har saknat honom.
ikväll ska jag fan få arslet ur vagnen och pallra mig till gymmet. även om jag egentligen inte orkar, för nu är det faktiskt bara tre veckor kvar tills vi åker till rhodos! och fan vad nice det ska bli. önskar bara att jag kunde packa med mig martin, ida och mickis, då skulle det vara helt perfekt!

min underbara mamma tycker att jag börjar bli mager så hon står och lagar mat åt mig, haha. plötsligt händer det! mat och grejer när man kommer hem, inget man är van vid. även fast hon går runt med ryggskott och knappt kan gå. men men..
råkade få med mig martins ipod sladd så jag kunde ladda in mina nya låtar på min ipod :). massa nytt faktiskt, sommar musik!
lär ju bli ännu mer så snart vårat bredband mår som det ska.

fan vad jag är på bra humör hela tiden nuförtiden.. haha, helt underbart! solsken och bra människor. jag tror att allting är på väg åt ett annat håll nu.. de bittra dagarna får ta och vara över nu. även fast man lär bli sänkt i höst igen, så är det väl inget man ska tänka på just nu tycker jag. kolla mitt motto, "lev för dagen, inte för framtiden". för om man lever i framtiden, hur ska man då kunna njuta av dem små sakerna?

17:20 2 juni, du liknar ingen annan jag har sett!
over and out


du har verkligen ingenaning om hur mycket du betyder för mig! krya på dig mongo!


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0