" togheter we stand strong!"

sjukligt avundsjuka och egoisktiska människor utan känsla för någonting överhuvudtaget!

ja men visst, jag har kanske aldrig riktigt gillat blondinbella.. men att hon blivit utsatt för så brutala hot och så mycket skit slängd i ansiktet är väl inte okej? om jag känner att jag har väldigt mycket negativt att säga om en person så behöver det nödvändigtvis betyda att jag verkligen MÅSTE säga det till den personen, herregud lite själv behärskning får man väl ändå ha? hur kan man äns tänka tanken? visst hon har lite mer pengar och kan shoppa sig galen, hon är blond och får mycket publicitet. och visst hon har jobbat för det och visst hon kanske blir liiite för mycket för min smak ibland.. men jag tycker fortfarande inte att det här är etiskt rätt, jag förstår inte hur dessa människor kan stå för sig själva efter det här.
ingen människa, inte blondinbella, inte kungen, inte gene simmons, nej INGEN ska behöva ta sådan skit! punkt


//carro

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: stämmer bra :D

2008-06-12 @ 20:07:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0