"the star left on me.."

all i feel is what i hear!

helloj! lördagmorgon (eller ja, för middag kanske man säger?!) och stressen börjar bli ganska påträngande nu, åker till arlanda om 14 timmar och jag har inte ens börjat packa. så dagen kommer att gå åt till det och att åka fram och tillbaka för att hämta saker.. men det kommer nog att gå bra, martin ska ju vara med hela dagen.

igår var det midsommarafton och den firades med sillunch hos kusinernas pappa, där vi även dansade runt missommarstången och badade pool. sen åkte vi vidare hem till chrille och gjorde fruktsallad med glass, sjukt gott! sen började kalasandet och det kom över lite folk.
anledningen till att jag inte skrivit på ett tag är att jag haft fullt upp med att umgås med pojkvän och vänner. sånt tar en hel del tid och känns lite viktigare än att sitta vid datorn. ska dock försöka blogga så mycket jag kan från grekland, det lär ju finnas i alla fall en dator där som man kan låna en stund.

nej nu ska jag ta tag i allt jag ska göra så jag får det gjort. hör av mig så fort jag har tid. kommer säkert att få en stund över i natt.

over and out


//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0